Sunny Beach | Bulgaria.

2014/08/20

Bulgaristan ve havası gibisi yok! Sıcakları bile asla baymıyor, asla nemden erimiyor insan... Geçen yıl Slunchev Briag (Sunny Beach) tatil köyüne gelmiştik ve çok beğenmiştik, bu yıl Bodrum'dan sonra rotamız da yine Slunchev Briag'a yer verdik. Burası çok güzel bir yer, deniz temiz ve kumlar kadife gibi yumuşak ve çakılsız. Gündüz beach bar, gece night club mekanlar, herkesin sabaha kadar eğlendiği kulüpler ve her saat cıvıl cıvıl sokaklar. Herkes çok cana yakın ve güler yüzlü. Biz otele yerleştikten sonra hemen plaja indik. Bu arada merkez, plaj, mağazalar, barlar, restoranlar... kısaca bir noktadan başka noktaya yürüyerek gidilebilmesi beni ayrı mutlu ediyor. Geldiğimizde arabayı park ettik, sanırım artık gitmek için kullanacağız :) Akşam güzel bir akşam yemeğinden sonra gece kulübüne gittik, herkes çok kibar ve güler yüzlü, asla kimse kimseye sarkıntılık etmez, istemeden çarptığından anında özür diler.. burda sadece keyif alır ve doyasıya eğlenir insan.

България, моята прекрасна родина! Тук и времето е прекрасно, дори и да е горещо, никога няма досадна влажност. Миналото лято бяхме в Слънчев Бряг и много ни хареса, тази година след ваканцията ни в Бодрум, пак за Слънчака ни беше маршрута...

2 comments:

1. Ne guzel karelerrrr :))) kirmizida ayri yakismis ;)

ReplyDelete
    Replies
    1. Beğenmene sevindim, teşekkürler canım :)